maandag 28 september 2015

Ronde 7: kleine plusscore

Hieronder enige quotes van de spelers zelf:

Catheleijne: I screwed up, kwam niet in de focus.
Matteo: Mijn tegenstander had geluk.
Lars: Mijn tegenstander stond na de opening flink vern***t. Wat hij probeerde kon écccccht niet.
Janne: Ik won twee pionnen en daarna in het eindspel. Klaar!
Robby: Wat een k*t partij, ik stond de hele tijd k*t.
Maaike: Ik dacht iets geniaals te zien, maar ik zag zelf de weerlegging al. Dus dat deed ik ook maar niet. Maar later trapte ze zoals altijd in tactiek en toen won ik toch.
Rembrandt: Ik had pionnen op b5 en c5 voor een stuk, maar het was eigenlijk niet echt ik offer. Ik heb het gewoon verprutst.
Anna-Maja: Ik kreeg weer een eindspel met een kwal meer. Ik joeg de koning weg van de enige pionnen, maar speelde toen op een trucje waardoor haar koning weer terug kon komen. Ik moest toen oppassen voor de 50 zetten regel, maar sloeg net op tijd de pion.
Ting Ting: Ik ben helaas door mijn tijd gegaan. Ze speelde het Frans anders dan verwacht, ging op zich wel goed tot ik een pion verloor.
Jonas: Ik stond allemaal stukken voor en mijn tegenstander had alleen nog een koning. Toen heb ik nog 2 paarden gehaald, en daarmee mat gezet!

Marijn: No comment

                                                                                  Anna Maja: 6,5 uit 7!



Foto's: Z.Peng

Geen opmerkingen:

Een reactie posten